[TYPO3-UG Dutch] translation handling update from repository server instellingen?

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Sat Apr 4 13:50:51 CEST 2009

Jacco van der Post wrote:
> Hoi
>
> Weet iemand of er iets in Apache of ergens anders moet worden ingesteld
> om translation handling via de repository te laten updaten?
> Ik zit met een server waar een prima functionerende TYPO3 site op staat,
> echter ik mag alleen niet via de extension manager een vertaling
> downloaden.
>
> Could not fetch translation status (bij alles).

Hey Jacco,

Iets is er niet goed. Dat had ik al gezien. Ik ben met Dmitry bezig het uit te
pluizen. Op de translation server zelf lijkt alles goed te gaan. Het lijkt hem
te zitten in het updaten vanaf de repository of van een van de mirrors. Bas zou
voor mij kijken waar die bestanden bij hun (TU/e mirror) staan om zo te kunnen
zien of ze wel geupdate zijn. Bij mijn weten kan je de vertaling in eerste
instantie wel downloaden, maar een update lijkt niet te lukken. Het is bij mij
ook nog een beetje speculeren.

Ik hoop dat ik er achter ga komen.

gRTz

ben