[TYPO3-UG Dutch] Uitbreiden extensie irfaq

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:50:31 CEST 2009

Hoi Michiel,

Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk met je opmerking, maar... Het
moet ook niet een A-Z lijst worden van FAQ vragen maar van woorden of
definities. Maar omdat irfaq al een aantal mooie dingen heeft leek het
mij verstandig om dit te gebruiken met een extra view die alles onder
elkaar ze op alphabet en zelf de letters er tussen zet. Er zijn
extensies voor A-Z beschikbaar maar deze zijn erg beperkt met de
functies qua invoeren van woorden.

Groeten,

Rik