[TYPO3-UG Dutch] Map uploads

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sat Apr 4 13:50:29 CEST 2009

Ik zie het probleem. De extensie die Daniel noemt is mij bekend en
inderdaad een prima keus, ik weet echter zo uit mijn hoofd niet of hij
ook werkt met de map media, maar ik verwacht het wel.

Mocht het niet werken kun je altijd nog de bestanden rechtstreeks
linken. Op die manier worden er sowieso geen kopieen gemaakt.

Grt. Maarten