[TYPO3-UG Dutch] Map uploads

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Sat Apr 4 13:50:27 CEST 2009

Hallo lijst,
Misschien een rare vraag, maar ik tot nu toe nog geen antwoord kunnen
vinden.
Op mijn site zit ook een map 'uploads', daarin bevind zich alles wat ik
heb "geüpload" naar de site, alleen ik heb dit gedaan naar diverse
mappen in 'fileadmin'. Waarom dus dubbel?
Kan iemand mij vertellen wat de bedoeling hier van is? Er zitten ook tx
mappen in van extensies die ik allang niet meer gebruik, maar deze zijn
niet te verwijderen.
Deze map neemt behoorlijk wat ruimte in (1,5 GB), en hierdoor heb ik
niet veel ruimte meer over.
Is er een instelling dat dit dubbel bewaren niet meer voorkomt?
Groeten,
David Schouten