[TYPO3-UG Dutch] huh?

Michiel Roos [netcreators] michiel at netcreators.com
Sat Apr 4 13:50:25 CEST 2009

dick hoogendijk schreef:
> we are announcing the release of the following TYPO3 updates:
> - TYPO3 4.2.5
> - TYPO3 4.1.9
> - TYPO3 4.0.11
>
> En dat alles binnen een week? Dat is wel erg veel van het goede.
> Maar goed, je moet wel weer uppen ;-)

Beste Dick,

Helaas wel ja. Er was een nogal serieuze bug in geslopen vlak voor de
release (vlak na het toevoegen van de security fixes):
http://bugs.typo3.org/view.php?id=10205

Daardoor kunnen zich problemen doen bij het gebruik van anonieme
gebruiker sessies.

Als je gebruik maakt van plugins die gebruik maken van sessies om
gebruikers gegevens vast te houden tussen pagina's, dan raad ik je aan
te upgraden.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/