[TYPO3-UG Dutch] edit page properties in 4.2.4 gaat mis?

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sat Apr 4 13:50:15 CEST 2009

Hi Jos,

ik zie net dat het te maken heeft met realurl.

De error log van realurl geeft aan:
Segment "typo3" was not a keyword for a postVarSet as expected!

Mijn .htaccess zegt:
RewriteEngine On
RewriteRule ^typo3$ - [L]
RewriteRule ^typo3/.*$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-l
RewriteRule .* index.php

Dat is voor zover ik weet goed.

Enig idee?

Gr.
Henjo

On 2009-01-22 16:56:32 +0100, "Jos Schipper [netcreators]"

--
Stylence | webdevelopment in style
http://www.stylence.nl