[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Blog

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Sat Apr 4 13:50:08 CEST 2009

Hoi Maarten,

goed initiatief! Ik zag zo snel al een aantal dingen die ik nog niet kende en
aangezien ik geen beginner meer ben, betekend dat dat je dus niet alleen 'aan de
oppervlakte' bezig bent. Ik heb meteen maar even de rss in de reader gezet :-)

Eén vraagje: heb je de blog niet in TYPO3 opgezet??? Ik mis n.l. het standaard
comment in de html-header?

Groeten,
Pascal