[TYPO3-UG Dutch] image en typolink

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Sat Apr 4 13:50:05 CEST 2009

Dag mensen,

ik probeer een klikbaar logo te maken. Door het volgende script te
plaatsen krijg ik dat ook wel voor elkaar:

temp.logo = COA
temp.logo {
      10 = IMAGE
      10.file = fileadmin/templates/img/logo.png
      10.stdWrap.typolink.parameter.data = leveluid:0
      10.altText = Alt
      10.titleText = titel
      }

De gebruik ik dan weer met automaketemplate.

Het probleem is echter dat de kwaliteit van het plaatje zo achteruit
gaat als het een link is geworden. Het wordt erg 'rafelig'.

Als ik een # voor de volgende regel zet blijft het plaatje wel van de
juiste kwaliteit, maar dan is het niet meer klikbaar natuurlijk.

#     10.stdWrap.typolink.parameter.data = leveluid:0

Het enige verschil tussen het oorspronkelijk aangeleverde design en de
gegenereerde html is dat er image properties worden mee gegeven bij het
genereren, zoals width, height en border.

Hebben jullie een hint voor mij waarmee ik dit probleem kan tackelen?
Alvast mijn dank!

Dick