[TYPO3-UG Dutch] powermail

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Sat Apr 4 13:50:00 CEST 2009

Dag lijst,

ik ben bezig een aanmeldformulier te maken met powermail.
Ik zou het wel prettig vinden wanneer in de mail naar de gebruiker een
uniek nummer getoond zou worden. Bijvoorbeeld het mailID.
Dit moet dan natuurlijk een veld zijn dat niet door de invuller is te
bewerken maar gewoon gegenereerd wordt. Het liefst pas na het
daadwerkelijk klikken op 'Verstuur'. Dit veld zou dan ook opgestuurd
kunnen worden naar de 'Sender' en de 'Recipients' en daardoor ook in het
overzicht terecht komen dat je kunt vinden onder de web module 'powermail'.

Weten jullie een manier om dat voor elkaar te krijgen? Een hint zou al
fijn zijn.

Alvast mijn dank.

Dick