[TYPO3-UG Dutch] Conditionele menu & achtergrond weergave

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:49:57 CEST 2009

... is een moeilijke omschrijving voor het volgende. Ik kom er niet uit.
Wie kan mij helpen?

Voor een site gebruik ik een achtergrond voor de navigatie. Dit is een
foto met een semi-transparant vlak er over (uit Photoshop). Het menu
valt in het vlak.

Nu wil ik graag dat als er geen menu-items zijn de foto zonder vlak
getoond wordt (een ander bestand). Mijn idee was om er een class toe te
wijzen zodat ik via css een andere achtergrond kan inladen. Ik ben met
de stdWrap.if aan de gang gegaan maar wil niet erg lukken.

Wie kan mij in de goede richting duwen? Alvast bedankt!

Groeten,
Rik