[TYPO3-UG Dutch] Aanvulling

paul p.boomkamp at wanadoo.nl
Sat Apr 4 13:49:42 CEST 2009

Hallo lijst,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een ext die ik kan gebruiken voor mijn
website. Korte uitleg: Ik heb een site met schuco auto's dit is een
verzameling van mij. Ik heb veel info algemeen beschikbaar, nu wil ik
een content element waar ik alleen door middel van een inlog bij kan en
waar ik aanvullingen in de fe kan doen. Zoals een andere kleur
aangekocht of alleen om znel te kunnen kijken wat ik al wel en niet heb.
Ik ben er al eens mee aan het stoeien geweest maar dat was het niet
echt. een voorbeeld heb ik staan op
http://www.schuco-varianto.co.cc/electro/varianto-3117-brandweerwagen/
iemand een idee ???

Paul