[TYPO3-UG Dutch] powermail verspringt

chris konijndesign at gmail.com
Sat Apr 4 13:49:35 CEST 2009

Ik las net op een duitse site een oplossing, die naar zeggen omslachtig
is. Oplossing is oplossing, maar ik begrijp niet waar dit moet worden
ingevoerd:

das springen der seite konnte ich durch einfügen /onclick="return
false;" /ins multiple JS template abschalten. weiß nicht ob das die
eleganteste lösung ist.

Iemand een idee hoe onclick="return false;" voor Powermail moet worden
ingevoerd, in bijvoorbeeld typoscript?

Fijne kerst!

Christiaan Uythoven