[TYPO3-UG Dutch] mailform en CCS opmaak

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Sat Apr 4 13:49:30 CEST 2009

Hey Willem,

Sla het standaard mailform lekker over. Het ding is volkomen *&^. Wij gebruiken
tegenwoordig standaard powermail (dat wil zeggen tot Patricks werk voor de
nieuwe FORM sysext klaar is). Out of the box ziet dat er een stuk beter uit en
het biedt een aantal opties waar je voor goed beheer toch niet zonder kunt.

gRTz

ben

--
netcreators :: creation and innovation