[TYPO3-UG Dutch] Probleem lijst functie

Michiel Roos [netcreators] michiel at netcreators.com
Sat Apr 4 13:49:30 CEST 2009

Rik Willems schreef:
> Als ik nu in de lijst functie een content element omhoog of omlaag
> verplaats (volgorde) en het element passeert daarbij een element van een
> andere kolom, neemt het element de kolom over van degene die gepasseerd
> wordt.

Beste Rik,

Dat klinkt als een bug in de lijst module. Content elementen zouden niet
zomaar een andere kolom moeten krijgen als je ze in lijst module omhoog
en omlaag verplaatst.

Kun je dit probleem verifieren in TYPO3 4.2.3, zo ja, kun je dan
screenshots maken en een bug report maken op bugs.typo3.org

Thx.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/