[TYPO3-UG Dutch] <div> om tt_content element door redacteuren te bepalen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 4 13:49:27 CEST 2009

Beste Rik,

You made my day! Dank voor deze uitleg. Hier ben ik echt blij mee.

> Zo stond het een keer ergens (TYPO3 Wizard oid) en het werkt uitstekend.
> Maar, je kan het ook met andere velden doen (misschien wel beter).

Ja, het is beter om niet de headers te gebruiken maar section_frame. Ik zag
mijn h1,h2 etc. niet meer doordat ik het header voorbeeld gebruikte. Met
section_frame gaat alles zoals je het verwacht.

Super bedankt Rik / Jacco.

Groeten,
Jordan