[TYPO3-UG Dutch] Sessie variabelen uitlezen en tonen in een pagina

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 4 13:49:15 CEST 2009

Vraag 1:
Weet iemand hoe je de sessie variabelen kunt uitlezen en kunt tonen in een
pagina binnen typo3?

Vraag 2:
Ik neem aan dat alle sessie variabelen in een session_cookie zitten, klopt
deze aanname?

Vraag 3:
Weet iemand hoe je op basis van bepaalde sessie variabelen iets wel of niet
kunt laten zien binnen typo3? Stel de sessie variabele [toegang] staat op
NEE kun je er dan voor zorgen dat een bepaalde pagina niet op te vragen is?

Hopelijk kan iemand me een zetje in de goede richting geven?

Groeten,
Jordan van Bergen