[TYPO3-UG Dutch] Probleem lijst functie

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:49:14 CEST 2009

Hoi Patrick,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik probeer het nu duidelijker.

In de web -> page functie staan de kolommen links en rechts. Hier kan je
content elementen omhoog en omlaag verplaatsen (volgorde elementen in
kolom).

Als ik nu naar Web -> Lijst ga en ik selecteer 'kolommen' als extra veld
blijven deze op volgorde weergegeven, niet op kolom (liever gezegd ze
staan niet per kolom gegroepeerd).

Als ik nu in de lijst functie een content element omhoog of omlaag
verplaats (volgorde) en het element passeert daarbij een element van een
andere kolom, neemt het element de kolom over van degene die gepasseerd
wordt.

Hopelijk nu iets duidelijker... ik hoor het graag.

Groeten,
Rik