[TYPO3-UG Dutch] simpele vraag: in plaats van tt_content records een hele pagina in een subpart?

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:49:01 CEST 2009

Overigens werken eigenlijk alle extensies zo. Dus ook bij andere
extensies die zelf css invoegen kan je het zo resetten.

Daarnaast kan je op een soortgelijke manier de locallang van een
extensie aanpassen. Wellicht heb je daar ook nog iets aan:

plugin.tt_news {
   _LOCAL_LANG.nl {
     latestHeader = Nieuws
     goToArchive = Nieuws overzicht