[TYPO3-UG Dutch] Gebruik Taskcenter

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:48:55 CEST 2009

Hallo lijst,

Het is al enige tijd een frustratie van me dat gebruikers ook content
elementen toevoegen aan sysfolders voor bijvoorbeeld nieuws, faq en
dergelijke. Via rechten kan je voorkomen dat ze pagina's toevoegen, maar
content elementen afsluiten lukt me niet. Is dat wel mogelijk?

Als alternatief voor bovenstaande vond ik de taskcenter, in combinatie
met sys_actions. Zo kan je de sysfolders in de pagetree verbergen en
vanuit de Taskcenter werkbaar maken. (zie ook:
http://buzz.typo3.org/people/patrick/article/make-sysfolder-appears-as-web-module/)

Werken jullie hier ook mee en bevalt het? Ik ben benieuwd naar jullie
reacties.

Groeten,
Rik