[TYPO3-UG Dutch] In formulier ontvanger kiezen

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Oct 31 15:36:16 CET 2008

@ Jos,
even voor de volledigheid, de oplossing was:
plugin.powermail.clear.session = 1

@Daniel:

Op 31-okt-2008, om 11:16 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven:

> Veel plezier met de fantastische powermail extensie.

Ja het is een mooie extensie, heb al wat leuks kunnen bouwen :)

Maar dit leidt meteen naar het leren van nieuwe dingen in TYPO3.

Eerst in de extensie Powermail:
ik heb nu een mailform met meerdere pagina's, waarin ik op een
vervolgpagina's wat wil invullen van wat eerder is ingevuld (bv naam).
Uit  de handleiding haal ik dat je met:

plugin.tx_powermail_pi1 {
	prefill {
	uid997 = TEXT
	uid997.value = example value
	}
}

waardes kunt invullen. Maar hoe zorg ik nou in Powermail dat een
waarde die bv in UID9 is ingegeven, wordt ingevoegd.

Ik heb al iets geprobeerd met

lib.testjepower = COA
lib.testjepower.10 = TEXT
lib.testjepower.10.value = plugin.tx_powermail_pi1.prefill.uid9.value

en dit via de Flexform toevoegen

Maar dat was het niet echt....

Weet iemand hoe  ik dit voor elkaar krijg?

Als tweede ben ik op zoek naar de methode om uit een database table
een waarde te halen en dat invoegen in bv een COA.
Een voorbeeld:
lib.test = COA
lib.test.10 = TEXT
lib.test.10.value =  [waarde]

waarbij [waarde] de username van de user in de tabel fe_users met de
uid nummer 1

Een linkje naar een voorbeeld of de methode is voldoende :)

Bijvoorbaat dank.

Gr Felippe

ps ik ben een TYPO3 hobby-ist dus excuses voor als met name het
antwoord op vraag twee te voor de hand ligt .....