[TYPO3-UG Dutch] Welke login box in T3 v4.1.2

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Fri Oct 31 14:31:43 CET 2008

Hoi Roel,

Waar mogelijk zou ik toch updaten naar 4.2.2.
Zo niet update dan in ieder geval naar 4.1.7, want in de 4.1.2 zitten
een aantal fouten. Zie
http://typo3.org/teams/security/security-bulletins/typo3-20080611-1/

Daarbuiten heb ik zelf altijd gebruik gemaakt van de newloginbox. Een
prettige extensie die veel mogelijk maakt.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens