[TYPO3-UG Dutch] captcha in standaard typo3 form(ulieren)?

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Oct 31 11:57:42 CET 2008

Is er intussen ook een andere oplossing gekomen? Ik wil graag iets wat
gewoon zo werkt als nd_antispam, maar die is dus niet veilig...

Barbara

"Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV" <ric at alternet.nl> schreef in
bericht
news:mailman.9406.1214230824.4573.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...