[TYPO3-UG Dutch] In formulier ontvanger kiezen

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Oct 30 19:41:34 CET 2008

Ric,
dank voor de  suggestie voor deze extensie.

wat me opvalt bij het gebruik is, dat de ingevulde waarden worden
onthouden. Dus bij ook opnieuw bezoeken van de pagina. Ook na
afsluiten venster. Pas na afsluiten van de browser levert een reset
van de gegevens. Dit is niet gewenst.

Weet jij hoe je dit voorkomt?

Gr Felippe

Op 28-okt-2008, om 19:19 heeft Ric van Westhreenen | alterNET
Internet BV het volgende geschreven: