[TYPO3-UG Dutch] login

Rik Willems rik at actiview.nl
Thu Oct 30 13:48:13 CET 2008

Jos Schipper [netcreators] wrote:
> Hoi Geurt,
>
> Kun je nog bij de install tool komen?
> In dit geval kun je daar nieuwe users aanmaken.
>
> Groeten,
> Jos

Hoi Geurt,

Ik heb laatst hetzelfde gehad na een verplaatsing van de server. Bij het
versturen van het inlog formulier wordt het wachtwoord via javascript
'geëncrypt' naar md5, dit wordt vestuurd. Als hier iets niet goed gaat,
of die modus staat verkeerd, dan werkt het niet.
Wel raar als dit uit het niets een probleem geeft.

Groeten,
Rik