[TYPO3-UG Dutch] login box maar dan nieuwer...

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Oct 30 09:07:56 CET 2008

Hey Piet,

heb je felogin (de ingebakken NewLoginBox) wel geinstalleerd? Is wel
al geladen bij installatie, maar niet geinstalleerd.

Als je de plugin op je loging-page hebt geplaatst, kan je de redirect
onder het tabje 'Redirect options' invoeren. Let wel: je moet wel een
redirect mode invoeren (bv after login), anders werkt het niet.

Gr Felippe

Op 30-okt-2008, om 9:00 heeft piet roorda het volgende geschreven:

>>> piet