[TYPO3-UG Dutch] include js file

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue Oct 28 10:10:24 CET 2008

Hey Daniel,
uiteraard weet ik dat OO gratis is ik gebruik het ook op een
verdwaalde pc. Mijn opmerking was meer gericht op het grotere gemak
van de zoekoptie in een pdf. Nu moet je hem steeds zelf converteren.

Ik zal ook eens naar die plugin kijken voor FF.

Mzzl Felippe

Op 28-okt-2008, om 9:41 heeft Daniel Doesburg [netcreators] het
volgende geschreven: