[TYPO3-UG Dutch] include js file

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Sun Oct 26 21:15:11 CET 2008

Folkert en Daniel,
tnx het werkt. Ik was inderdaad al in de goede richting :)

In de versie van de TSref (pdf document) die ik heb, stond deze optie
nog niet, anders had ik hem wel gevonden.

Dat brengt me op het volgende. Op de Typo3.org site zijn helaas geen
pdf-documenten meer te vinden van de handleidingen (+extensies). Vind
ik om eerlijk te zeggen wel een gemis. OK, er zijn OpenOffice
documenten beschikbaar, maar ik vind een pdf document aanzienlijk
handiger (metname de zoekopties).

Is er een locatie waar je de (recente!!) documenten als pdf kunt
downloaden? Anders moet ik jullie weer met 'eenvoudige' vragen lastig
vallen.

Ik zal morgen maar de laatste TSref proberen om te zetten op een pc
met open office.

Prettige avond nog,
Felippe

Op 26-okt-2008, om 11:49 heeft Daniel Doesburg het volgende geschreven: