[TYPO3-UG Dutch] enkele div verversen

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Fri Oct 24 15:21:50 CEST 2008

Hoi Stephan,

Wat je uiteraard kunt doen is het werken met Frames, maar daar ben ik
zelf nooit zo'n voorstander van. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat
frames de indexering van je website niet echt bevorderen.

Maar dit is verder wel een manier om te bereiken wat je wilt.
Succes!

Met vriendelijke groet,

Pim Broens

010-2819633