[TYPO3-UG Dutch] gifbuilder maakt geen plaatjes met jpg

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Fri Oct 24 14:06:40 CEST 2008

Hoi,
blijkbaar gaat er iets fout in de Gifbuilder, want:

temp.menu_2 = IMAGE
temp.menu_2{
	file = {$SiteMainPath}/main/pict/logo.jpg
	file.width = 200
}

gaat goed.

Maar daarentegen

temp.menu_2 = IMAGE
temp.menu_2.file = GIFBUILDER
temp.menu_2.file {
   XY = 200, 30
   10 = IMAGE
   10.file = {$SiteMainPath}/main/pict/logo.jpg
   10.file.width= 200
}

gaat fout en levert een wit plaatje op.

Gr Felippe

Op 24-okt-2008, om 10:47 heeft Pim Broens - Redkiwi het volgende
geschreven: