[TYPO3-UG Dutch] .patch bestanden

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Oct 24 11:06:06 CEST 2008

Daarmee kun je de verschillen in twee tekstbestanden bekijken, maar zo'n
patchbestand begint al heel anders dan het te patchen bestand en werkt
volgens mij zo:

Alle regels waar - voor staat moeten weg en daar voor in de plaats de regels
waar + voor staat.
Zo heb je dus (veel) meer regels in het patch bestand dan in het te patchen
bestand, waarmee Winmerge onbruikbaar wordt...

Ik hoop dat ik toch Shell access krijg...

Groeten,
Barbara

"Rob Vonk" <robvonk at gmail.com> schreef in bericht
news:mailman.49225.1224831546.4573.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...