[TYPO3-UG Dutch] gifbuilder maakt geen plaatjes met jpg

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Thu Oct 23 22:46:47 CEST 2008

Hoi allen,
er gebeurt iets geks op een site van mij.

Ik probeer een eenvoudig GMENU te maken (min of meer volgens boekje).

Het plaatje wordt netjes opgebouwd als ik een gif-file gebruik, maar
als ik heb met een jpg opbouw wordt er een wit vlak getoond.

Heb bij de install gekeken, maar bij de Image Processing worden geen
fouten gegeven (allen een opmerking over dat de files evt te groot
zijn). Dus IM lijkt gewoon te werken.

Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken.... iemand een suggestie?

Gr Felippe