[TYPO3-UG Dutch] tt_news crop title in Latest

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Thu Oct 23 15:22:21 CEST 2008

Hallo allemaal,

ik heb een vraag over het croppen van een titel in de latest view van
tt_news. Ik wil de titel na een aantal tekens afbreken. De latestView is
geconfigureerd als typoscript object. Ik heb de volgende TS geprobeerd
in de constants:

lib.sense_news_content.displayLatest.title_stdWrap.crop = 10| ... | 1
plugin.tt_news.displayLatest.title_stdWrap.crop = 10| ... | 1

Heeft iemand een idee om ervoor te zorgen dat dit wel werkt?

Alvast bedankt!

Groeten,
Stephan