[TYPO3-UG Dutch] Vreemd probleem met RealURL

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Mon Oct 20 21:57:23 CEST 2008

Bij nader inzien denk ik dat er geen sprake is van een bug en dat het niets
met de directory-structuur te maken heeft, althans ik heb symlinks naar de
directories fileadmin, t3lib, typo3, typo3conf, typo3_src, typo3temp en
uploads in de root geplaatst en dat lost het probleem in ieder geval niet
op.....

Nog steeds zoekende. Suggesties? Iemand?

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink