[TYPO3-UG Dutch] Brochure

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Oct 20 21:27:51 CEST 2008

Hoi Rik,

Sander Vogels had het de afgelopen gebruikersdag over het oprichten van een
'Nederlandse vereniging van Typo3 bedrijven'. Hierin zou (naar mijn idee) ook
het opzetten van zulk marketing materiaal gezamenlijk opgepakt zou kunnen worden.
Een 'ondersteuning' of goedkeuring van zo'n lokale (lees: landelijke) vereniging
of stichting lijkt me immers een voorwaarde om het materiaal een officiële
status te geven en dus meer 'gewicht' te geven.
Over de status van deze vereniging heb ik niks meer gehoord. Wellicht dat er
iemand meeleest die er meer over weet?

Groeten,
Pascal