[TYPO3-UG Dutch] Links

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Oct 17 14:28:49 CEST 2008

Hallo Ellen,

Probeer misschien eens sjabloon via het webmenu (klik op de rootpagina),
kies dan in het dropdown menu Typoscript Object Browser en bij browse
Constants en kijk / vul daar es in wat Jos voorstelt - niets dus.

Mochten daar de waarden al leeg zijn , dan zou het in ieder geval op de
rootpagina goed moeten gaan. Mogelijk staat er nog een andere template
op een andere pagina. Kijk dan ook even met de Object Browser op de
pagina's waar de formulieren staan. Gebruik je een extensie voor de
formulieren?

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com

ellen schreef:
> Hallo Jos,
>
> ik heb de const. aangepast en de cache weer verwijderd exhter zonder
> resultaat. sog een idee

>>> config.intTarget = _top
>>> config.extTarget =
>>> PAGE_TARGET = _top