[TYPO3-UG Dutch] Communicatie binnen de Nieuwsgroep

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Oct 17 07:36:05 CEST 2008

Hoi Kees,

Wat een vrijgevochten stelletje hè? Die kaaskoppen.
Maar ook voor die lui in de lage landen aan de zee gelden de regels.
Alleen wordt er niet zo de hand aan gehouden.

We zouden elkaar eens in de ogen moeten kijken en afspreken dat we:
1. Ons houden aan de regels:
2. Anderen er op attenderen als er eens wat mis gaat
3. Vragen van mensen die notoir de regels aan de laars lappen niet
beantwoorden.

Helemaal met je eens en blij dat ik niet de enige ben die zich bij tijd
en wijle er aan ergert. Gedeelde smart is dubbele vreugd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?