[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.3 roadmap

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Oct 17 03:08:06 CEST 2008

On Oct 16, 2008, at 6:29 PM, Frank Sonck wrote:

> Bummer... Vraag blijft in elk geval wat de plannen zijn omtrent die
> verbeterde cache. Want het huidige cache systeem lijkt toch redelijk
> problematisch ingeval van grotere sites en redelijk wat extensies:
> vele
> miljoenen records (en gigabytes) in db.
>
> Frank

Ik denk dat het nieuwe cache system aan DB grote niets veranderd,
alleen hebben ze nu een verbeterde API aangebracht zodat het ook
makkelijker is voor extensies om dit cache system in te zetten.

Tenslotte weet een extensie better wat er ge-cached moet worden dan de
TYPO3 core.

hang me er niet aan op maar verwacht nog even niet dat de DB veel
kleiner wordt.

			regards, Ries van Twisk

Ries van Twisk
tags: Freelance TYPO3 Glassfish JasperReports JasperETL Flex Blaze-DS
WebORB PostgreSQL DB-Architect
email: ries at vantwisk.nl
web:   http://www.rvantwisk.nl/
skype: callto://r.vantwisk