[TYPO3-UG Dutch] MM-Forum --> extend user profile

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Thu Oct 16 14:48:41 CEST 2008

Beste Lijst,

Ik heb mm_forum geïnstalleerd en deze werkt prima. Ik kan zelf velden
toevoegen aan het registratieformulier. Echter als ik een upload
mogelijkheid wil, zodat mensen hun logo kunnen toevoegen gaat er iets niet
goed. Hij lijkt het logo gewoon te uploaden, alleen wordt deze niet
weergegeven aan de voorkant zodra ik de user list laat zien. Als ik in de
extend user profile een gewoon tekstveld toevoeg wordt deze wel aan de
voorzijde getoond. Ik heb bij mij upload veld de volgende code gebruikt (heb
ik hier iets fout staan??):

label = TEXT

label {

value = Upload logo

}

input = COA

input.1 = TEXT

input.1.value = <input type="file" name="###USERFIELD_LOGO###" value="0" />

output = COA

Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft en mij kan helpen.

Groet,

jorg