[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila en RealUrl

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Oct 15 11:13:43 CEST 2008

Felipe,

Ik heb net nog eens even getest, het leek eerst goed te gaan met alleen
www.mijnleukesite.nl , echer het gaat bij doorklikken in submenu's dan
niet goed met de paden. Realurl plaatst dan steeds de volgende menu
keuze /pad achter de huidige url. Dus het handigste is toch als baseURL
http://www.mijnleukesite.nl/  of http://mijnleukesite.nl/  zo staat het
ook in de manual.