[TYPO3-UG Dutch] realurl /12 vervolg

Dieter Jansen dieterjanssennn at gmail.com
Mon Oct 13 17:33:20 CEST 2008

Hoi,

Ik gebruik deze realurl configuratie, die werkt voor mij goed met
tt_news :
http://www.tugle.de/know_how/tipps/realurl_konfiguration_tt_news.html

Echter als ik hier naar verwijs via de extensie manager of ik include
hem via localconf.php dan doen gek genoeg de thumbnails het niet meer in
de backend. Ik zet voor de code van die site wel <?PHP  en sluit af met
?>. De url's doen het goed dan.

Als ik de code gewoon invoeg in localconf.php gaat het wel goed en zie
ik wel thumbnails in de backend.

Iemand een suggestie of een goede, volledige configuratie van een
realurl.php incl. tt_news?

thanks

>>> Jordan