[TYPO3-UG Dutch] typo3 tweaks voor performance

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Mon Oct 13 10:14:13 CEST 2008

Zijn er nog tips?
Het gaat me vooral om TYPO3 gerelateerde zaken. Bijvoorbeeld het uitzetten
van bepaalde features. Zoals FE controle op login?
Of hoe je de Pageview statistics uit kunt zetten?
http://typo3bloke.net/post-details/eight_performance_tips_for_your_typo3_web
_site/
Heeft het daar over, maar waar je het kunt vinden?

Willem