[TYPO3-UG Dutch] meertalige site: vertaling niet zichtbaar

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Fri Oct 10 13:07:18 CEST 2008

Het eventueel weghalen ervan heeft ook geen invloed op de frontpage,
aangezien dat stukje config ervoor is om in de backend aan te geven dat
de default taal Nederlands is.

Is er iemand anders die enig idee waarom mijn vertaalde content
elementen worden genegeerd? Terwijl de paginatitel wel goed wordt vertaald?

Groeten
Bart