[TYPO3-UG Dutch] Data uit database weergeven

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Fri Oct 10 11:59:49 CEST 2008

Hallo Lijst,

Ik heb waarschijnlijk een hele simpele vraag, maar ik kom er echt niet uit.
Ik heb de extensie gsi_feuser_list geïnstalleerd en deze werkt goed. Alleen
worden er maar een bepaald aantal velden getoond van de gebruikers. Ik wil
meer info laten zien aangezien deze info in de database staat.. Ik heb het
op de volgende manier gedaan:

      <th align="left">Bedrijf</th>
      <th align="left">Gebruikersnaam</th>

Zowel de username als de company staan in de database alleen wordt de
username wel uitgelezen en de bedrijfsnaam niet.. Ik krijg gewoon
###FIELD_company### te zien aan de voorkant... Iemand een idee hoe ik dat
werkend kan krijgen?

Bedankt!

Jorg