[TYPO3-UG Dutch] Div Containers na mappen in TV niet te zien

Hocom @dvies info at hocom-advies.nl
Fri Oct 10 00:23:22 CEST 2008

Beste Daniel,

Bedankt voor de hulp en tips. Ik had de video van Kasper (met de marsepein) een tijd terug al eens bekeken :) Maar in de tussentijd is er wellicht het een en ander vergeten.. Een en ander is me inmiddels wel een stukje duidelijker geworden.

Zal hier wellicht nog wel eens wat meer vragen moeten stellen ben ik bang.

Met vriendelijke groeten,

Wiechert Hooghwinkel