[TYPO3-UG Dutch] Div Containers na mappen in TV niet te zien

Hocom @dvies info at hocom-advies.nl
Thu Oct 9 18:01:39 CEST 2008

Na voor de zoveelste keer de hele html template in TV gemapt te hebben, en vervolgens via TO/DS de overige divs gemapt te hebben dacht ik dat de template nu goed was. Maar nee.

In de pageview heb ik nog steeds alleen de maincontent box die gevuld kan worden. Daaronder staan dan in tekst wel de field_content_links, etc, die ik aangemaakt heb.
Heb voorheen al eens een template gemapt met header, driekolommen en footer. Dat ging prima. Snap niet waarom het nu niet wil lukken. Alle kolommen zijn als inner gemapt. Als ik dan van een pagina de main-opmaak bekijk, zie ik wel de extra fields die ik gemapt heb staan (maar een regel) en kan er zelfs wat tekst in zetten die dan later op de pagina wordt getoond.
Hoe los ik dit probleem op? Moet ik via TV nogmaals mappen of doe ik iets anders verkeerd.
Ik werk met typo3 4.1.7 en TV 1.33

Wat ik wil bereiken:
De layout van mijn HTM pagina:
wrap
header
Menu
tussenbalk (met twee divs waar tekst in kan)
WrapDiv voor content
Kolom 1 links
Kolom2 midden (nu als maincontent gemapt)
Kolom3 rechts
Footer (met inhoud 1 div)

Na het mappen wil ik in alle drie de kolommen FCE kunnen plaatsen. Nu kan dat alleen in de middelste kolom. Terwijl ik in de pagina overzicht (onder Inhoud [FILL IN] tx_templavoila_flex)
wel de gemapte divs zie staan.
Iemand een oplossing voor dit probleempje?

Bedankt.
Wiechert Hooghwinkel

HOCOM at dvies
Scherpenzeelseweg 34 Maarsbergen
www.hocom-advies.nl

Postbus 57
3950 AB Maarn
The Netherlands

tel.  +31 (0)343 574 600  fax. +31 (0)343 575 418

info at hocom-advies.nl      www.hocom-advies.nl

KVK Utrecht: 30161479                BTW NR NL00141057956B01