[TYPO3-UG Dutch] Simpel vraagje mbt submenus

W. van den Akker listsrv at wilsoft.nl
Thu Oct 9 12:44:18 CEST 2008

Hallo,

Even een simpel vraagje.. ik heb van alles geprobeerd.. shortcuts, hidden etc
etc .. maar kom er niet uit...

Zie www.euwememorials.com
Sommige submenus (zie bijvoorbeeld tournaments - 2008) hebben een lege
pagina. Daar hoort niks te staan.
Wat ik nu zou willen als ik de menu optie tournaments aanklik en dan 2008
ik eigenlijk de 2008 de lege pagina niet zien maar wel de onderliggende menu
opties. Dus bij aanklikken van 2008 moet de inhoud van pagina tournaments
blijven staan.

Hoe realiseer ik dat?? Ik denk dat ik wat simpels over het hoofd zie...

gr,
Willem

believed to be clean.