[TYPO3-UG Dutch] backend forms selectbox in geselecteerde taal

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Fri Oct 3 10:52:03 CEST 2008

Hi Rob,

ik kan alleen niet ontdekken dat er een marker is die ik kan gebruiken in de
TCA voor de sys_language_uid.

De current pid heeft bijvoorbeeld ###CURRENT_PID### maar voor de
sys_language_uid gaat dit - volgens mij- niet op.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Iemand nog?

Gr.
Henjo

"Rob Vonk" <robvonk at gmail.com> schreef in bericht