[TYPO3-UG Dutch] backend forms selectbox in geselecteerde taal

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Thu Oct 2 14:40:29 CEST 2008

Hi lijst,

ik ben bezig met een extentie waarbij een produkt gekoppeld kan worden aan
reeds bestaande produkten.
In een taal gaat dit prima en is het ook overzichtelijk.
Wanneer ik echter de boel ga vertalen, krijg ik alle items dubbel te zien in
mijn selectbox en niet alleen de taal waarvoor ik het aanmaak (voor
Nederlands en Engels is de productnaam 9 van de 10 keer gelijk namelijk).

Standaard code voor selecting in de tca.php:

<code>
"config" => Array (

"type" => "select",

"foreign_table" => "tx_stproducts_product",

"foreign_table_where" => "ORDER BY tx_stproducts_product.uid",

"size" => 10,

"minitems" => 0,

"maxitems" => 10,

"MM" => "tx_stproducts_product_product_mm",

"wizards" => Array(

</code>

Nu vraag ik me af hoe ik dit aan de taal kan koppelen. Ik heb even gekeken
bij diverse andere ext's (waaronder tt_news, irfaq) maar kan het helaas niet
vinden. Ook in de CoreApi wordt ik helaas niet veel wijzer.

Alvast bedankt voor jullie ideeën!

Gr.

Henjo