[TYPO3-UG Dutch] htmlarea default RTE

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Nov 26 18:29:41 CET 2008

Hallo Ramon,

Op TYPO3.nl staat een goed artikel van Patrick Broens over configuratie
van de RTE :
http://www.typo3.nl/nieuws/nederlands/bericht/rte-styles/

Behalve dat je wat classes moet maken in de tsconfig en een CSS moet
aanmaken voor de RTE zul je ook in de CSS voor je pagina's de classes
moeten definiëren.

Zie eventueel ook mijn bericht op deze mailinglist van 23-10 j.l.

grts Jacco

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post