[TYPO3-UG Dutch] Typolink in tx_srfeuserregister_pi1._LOCAL_LANG

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Thu Nov 20 09:14:54 CET 2008

> Ok, ik ben geen expert maar je vraagt toch ook output TEXT?

'k Weet niet of iemand het al genoemd had, maar in de PHP source worden de
locallang teksten (nadat TYPO3 de boel gecombineerd heeft) door
htmlspecialchars() gehaald. Elke poging om welke vorm van HTML toe te
passen is dus bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Voor zover ik kon vinden is er ook geen stdwrap instelling te maken die
daarna op die tekst wordt losgelaten. Misschien een feature request?

--
Jigal van Hemert.